Apie įmonių bendradarbiavimą arba geriausieji renkasi geriausius

Apie įmonių bendradarbiavimą arba geriausieji renkasi geriausius

Ne vienerius metus rinkoje esanti ir klientų pasitikėjimą kokybišku darbu užsitikrinusi įmonė Nika Service, „nemiega ant laurų“. Pasak įmonės vadovo Granto Radicko, pasitikėjimas toks dalykas, kad įgyti jį lengviau negu išsaugoti, o praradus vėliau labai sunku atstatyti, todėl jie daro viską, kad klientai, nesvarbu, nuolatiniai ar užsukę pirmą kartą, liktų patenkinti tiek darbų, tiek ir įmonės siūlomų detalių kokybe.

Kalbėdamas apie Nika Service, vadovas akcentavo, kad įmonė užsakovams, priklausomai nuo poreikių, gali pateikti atskirą paslaugą ar visą paslaugų paketą. Daugumą darbų serviso meistrai atlieka patys, tačiau yra darbų, kuriuos tikslinga patikėti kitų sričių specialistais, su kuriais glaudžiai bendradarbiaujama ne vienerius metus.

„Dirbame su antrine rinka, Volvo ir Renault prekių ženklais. Nika Service meistrai gali nustatyti gedimo priežastis, suremontuoti vilkikų variklį, pakeisti pavarų dėžę, pakeisti sulūžusias detales, tačiau yra darbų, kuriems būtina speciali įranga, didesni pajėgumai arba specifinės žinios.“ – pastebi G. Radickas – „Mūsų darbo specifika tokia, kad negalime išlyginti kliento vilkiko rėmo ar nudažyti sutvarkyto kėbulo. Ne mūsų sritis, tačiau kadangi klientams to reikia, visada esame pasirengę padėti ir turime ne vieną galima problemos sprendimo variantą. Nika Service ilgą laiką sėkmingai specializuotais darbais „dalinasi“ su sunkvežimių servisu Transtiros sunkvežimių servisu. Tais atvejais, kai kliento poreikiai viršija mūsų darbo sferos ribas, mes naudojamės jų paslaugomis ar rekomenduojame būtent šį servisą, kadangi jie turi sukaupę nemažą patirtį ir reikiamą įrangą. Kiek teko susidurti, šis servisas visus darbus atlieka laiku, kokybiškai ir su galimai mažiausiomis išlaidomis. Pagrindinė Transtiros sunkvežimių serviso veiklos sritis – vilkikų ir puspriekabių remontas. Kita vertus, orientuodamiesi į rinkos poreikius, šio serviso meistrai išmoko taisyti pačią įvairiausią techniką, pradedant nedideliais frontaliniais krautuvais ir baigiant autobusais. Kadangi tokios transporto priemonėms reikia ir didelių erdvių, servisas yra įsirengę plačias, aukštas dirbtuves, kuriose vienu metu telpa daug remontuojamų transporto priemonės. Taip pat servisas nemažai investuoja į modernią, tikslią įrangą, leidžiančią beveik iki milimetrų atkurti pažeistą vilkiko ar puspriekabės geometriją. Transtiros sunkvežimių servisas turi ir nuosavą dažymo kamerą, kurioje laisvai telpa net autobusas. Tai labai palengvina darbą, o klientas visas reikiamas paslaugas gali gauti „iš vienų rankų“. Tiek Nika Service, tiek ir Transtiros sunkvežimių serviso specialistai supranta, kad vieną kartą remontą atlikus blogai, vėliau teks labai daug vargti ne tiek taisant paliktas klaidas, kiek stengiantis atkurti prarastą reputaciją, todėl dirbama taip, kad prie to paties objekto nebetektų grįžti antrą kartą. Klientai tai mato ir vertina, todėl be lietuvių vežėjų, nuolat sulaukiama į nelaimę patekusių „svečių“ iš užsienio. Beje, pastarųjų netgi daugėja. Nenoriu pasakyti, kad kitų šalių vairuotojai blogiau vairuoja. Ne visada dėl incidentų keliuose kalti vairuotojai, tačiau, panašu, kad šioje srityje dirbame geriau negu kiti servisai, todėl į nelaimę patekę vežėjai mieliau renkasi mus“.

G. Radicko mintims pritaria sunkvežimių serviso Transtira atstovas Sergejus Ševcovas –„Su Nika Service dirbame ne pirmi metai. Jie antrinėje rinkoje, kalbant apie Volvo ir Renault prekių ženklus, vieni geriausių, todėl kai klientui reikia kokios detalės, kurią paprasčiau ar pigiau būtų galima gauti pas juos arba kažko skubiai prireikia mums, mes kreipiamės būtent į Nika Service, nes žinome, kad reikiama detalė ar net visas mazgas bus pristatyta operatyviai, ji bus kokybiška ir nebus brangi. Pasitikėjimas ir sąžiningumas mūsų darbe – labai svarbus dalykas, todėl ir dirbame su tokiomis įmonėmis, kuriomis pasitikime kaip savimi.“

Leave a Reply

Your email address will not be published.