Kaip išsirinkti vilkiko degalų baką?

Kaip išsirinkti vilkiko degalų baką?

Degalų bakai vilkikuose yra detalė kuri tarnaują ilgą laiką, tačiau pasitaiko atvejų, kai dėl, tarkim, gamintojo klaidų montuojant metalinius degalų bakus, šias talpas tenka keisti anksčiau laiko. Priežastis – netinkamai pritvirtinus baką, būdavo pažeidžiamas jo dažytas paviršius ir prasidėdavo korozija. Sudėtingiausia tai, kad metalinių bakų visiškai apsaugoti nuo korozijos neįmanoma. Dažus veikia laikas, akmenys, metalas nėra elastingas, tad jis tiesiog plyšta net ir esant nedideliems pažeidimas. Savo „juodą darbą“ dirba ir dulkės bei smulkus smėlis kuris patenka tarp degalų bako ir tvirtinimo juostų.

Problemą gamintojai išsprendė metalinius degalų bakus keisdami aliumininiais. Esant galimybei, vertėtų rinktis aliumininius degalų bakus, nes jie, lyginant su plieniniais, net tik atsparesni korozijai, bet ir turi ir tam tikrų konstrukcinių elementų, užtikrinančių bako standumą ir tvirtesnį bei patikimesnį pertvarų tvirtinimą. Pastaroji savybė yra ypač svarbi, nes apsaugo nuo galimo pertvarų atkibimo ir trynimosi į vidinį bako paviršių, dėl ko į degalus, paprastai, patenka purkštukų remontą paspartinančių aliuminio drožlių.

Nemažai įtakos bakų ilgaamžiškumui turi ir degalų bei kelių, kuriais važinėja vilkikai, kokybė. Prižiūrėtuose Europos keliuose jie tarnaus ilgiau, važinėjant į Rytų šalis, trumpiau, nes čia kelių dulkės ir smėlis, patekdamas po bako tvirtinimo elementais, „ės“ juos, taip plonindamas sieneles. Ypatingai tokie procesai kenksmingi ilgiems, linkusiems persisukti bakams. Jie gali pradėti skeldėti, prarasti hermetiškumą, dėl ko į higroskopinį dyzeliną gali patekti dar daugiau drėgmės.

Keisti degalų baką priverčia laikas arba pažeidimai po autoįvykio. Renkantis kur ir kokį degalų baką pirkti, Nika Service meistrai pataria netaupyti ir įsigyti naują degalų baką, o montuojant jį būtinai pasikeisti gumines juostas naujomis. Perkant naudotą degalų baką patariama atkreipti dėmesį į pagaminimo metus. Aliuminis, nepaisant to, kad yra atsparesnis, laikui bėgant taip pat „pajunta“ oksidacijos poveikį, dėl ko atskirose vietose gali pradėti trupėti. Ne pirmus metus sunkiojo komercinio transporto dalių rinkoje dirbančios įmonės Nika Service specialistai pastebėjo, kad aliumininiai degalų bakai, esantys iki 2007 metų gamintuose vilkikuose, daugiau ar mažiau paveikti oksidacijos. Dažniausios šis procesas prasideda būtent po tvirtinimo juostomis.

Nika Service gali pasiūlyti populiariausius Volvo FH, FM , Renualt Premium DXI, Magnum DXI Bei Mercedes Actros degalų bakus mažiausiomis kainomis.

Originalūs degalų bakai kainuoja dvigubai daugiau, negu ne neoriginalūs, tačiau praktika rodo, kad, dažniausiai, kokybė būna tokia pati. Net ir neoriginalių aliumininių bakų sienelės yra 2,5 mm kaip ir numatyto originalių gamintojai. Be to, visais atvejais naudojamas tik kokybiškas aliuminis, tad vartotojas, bet kuriuo atveju, lieka patenkintas.

Leave a Reply

Your email address will not be published.