Paroda „Master truck show 2017“

Paroda „Master truck show 2017“

Tryliktą kartą iš eilės kaimyninėje Lenkijoje, netoli Opolės, miestelyje Nova Vsi (Nowe Wsi) vyko bene didžiausia Rytų Europoje ir jau tradicine tapusi vilkikų ir sunkvežimių puošybos paroda „Master truck show 2017“.

Parodos dalyviai susirinko iš visos Europos – čia buvo vilkikų ir sunkvežimių ne tik su lenkiškais, bet ir su čekiškais, olandiškais, vokiškais numeriais.

Pasak antrą kartą šioje parodoje apsilankiusio Nika service vadovo Granto Radicko, lyginant su praėjusiais metais paroda dar labiau išsiplėtė, tiek kalbant apie plotą, tiek ir apie dalyvius. Šiemetinėje „Master truck“ buvo galima išvysti ne tik lietuviams puikiai pažįstamų prekių ženklų – Mercedes Benz, DAF, MAN, Volvo ar Scania – modelius, bet ir rečiau matomus Tatra bei Skoda sunkvežimius ir visiškai egzotiškus svečius iš už Atlanto – Peterbilt ir Freightliner. Pastarieji sulaukė ypač daug žiūrovų dėmesio tiek dėl savo puošybos, tiek ir dėl europiečiams neįprastos išvaizdos.

Beje, buvo laikai, kai Europos keliais irgi važinėjo tokie vilkikai, todėl be svečių iš Amerikos parodoje buvo galima apžiūrėti ir ilganosius Scania ar Volvo modelius.

Transporto priemonių puošybą, sąlyginai, galima būtų suskirstyti į tris grupes – pačios įvairiausios tematikos aerografija, aksesuarai ir techniniai patobulinimai, kurie geriausia buvo matomi naktį.

Įdomi detalė, tiek vilkikų savininkai, tiek ir juos puošę menininkai pasistengė, tad renginyje buvo galima grožėtis ne tik išpuoštomis „galvomis“, bet ir ištisais sąstatais, kai galvos ir puspriekabės sudarė vieną didelį piešinį.

Aksesurai – lankai, papildomi „standartiniai“ žibintai, chromuotos apdailos detalės, buvo blizginamos ir parodos metu, tad į kai kuriuos išpuoštus vilkikus, spiginant saulei, buvo galima žiūrėti tik prisidengus akis.

Techniniai patobulinimai apėmė vilkikų važiuoklės perdarymo darbus, po kurių, grojant muzikai, vilkikai galėjo šokti bei papildomą elektros instaliaciją, naktį vilkikus paverčiančia „Kalėdų eglutėmis“.

Nors parodos esmė buvo vilkikai, jų puošyba ir aksesuarai, nebuvo pamiršti ir tie, kuriems vilkikai ar puspriekabės, mažiau įdomios. Atskirą didžiulę „žaidimų zoną“ su atrakcionais turėjo vaikai, o suaugusieji galėjo paskraidyti nedideliu lėktuvu ar sraigtasparniu (veiksmas vyko areodrome) arba specialiame poligone pasivažinėti kariniu sunkvežimiu, karine amfibija ar net tanku.

Didžiausių ekstremalų laukė perdarytas ir tikru visureigiu paverstas šešiaratis sunkvežimis.

Greta visų automobilinių linksmybių vyko ir motociklininkų pasirodymai, o visi norintieji galėjo įsiamžinti prie vietos auksarankio surinkto keistoko motociklo su „Zaporožiečio“ varikliu.

Kaip ir praėjusiais metais, „Master truck show 2017“ truko tris dienas – nuo penktadienio iki sekmadienio paryčių, tačiau čia buvo vietos ir rimties pokalbiams. Tarkim, su vietos Kelių inspekcija. Šios tarnybos pareigūnė labai draugiškai ir geranoriškai paaiškino, kad vietos inspekcija naktimis nestovi ir netikrina pravažiuojančių vilkikų, nes kelios tarnybos negali susitarti tarpusavyje. Pastaroji informacija pasirodė įdomi ne vienam vežėjui. Pareigūnai buvo pasirengę diskutuoti ir apie kitus savo tarnybos ar važiavimo Lenkijos keliais niuansus, tad mūsų krašto vežėjai, norintys sužinoti apie visus galimus „aplinnkelius“, turėtų rasti laiko ir atvyki į Opolę.

„Nors lenkams tai labiau šeimos iškyla negu renginys, todėl į parodą jie skubėjo net šeštadienio pavakare, žinodami, kad linksmybės tęsis iki ryto“ – įspūdžiais dalinosi G. Radickas – „Tik keista, kad kaip ir praėjusiais metais parodoje nesimatė daugiau lietuvių. Nei tarp dalyvių, nei tarp žiūrovų, nors tiek vieni, tiek kiti turėtų ką čia veikti, o su Lietuvoje vykstančiomis automobilių parodomis „Master truck show 2017“ negalima net lyginti. Tai – du skirtingi pasauliai, tad keista, kad mūsų tautiečiai, šimtais važiuojantis apsipirkti į Lenkiją, vis dar „neatranda“ Opolės ir jos renginių. Tai, kas vyksta čia, galima būtų pamatyti nebent kokioje Olandijoje, kur irgi organizuojamas panašus renginys. Tačiau iki Olandijos gerokai toliau, o iki Opolės – tik kiek daugiau negu 700 km, kuriuos, įvertinus kaip pagerėjo Lenkijos keliai, galima įveikti per kelias valandas. Tai, ką pamatai atvykęs į „Master truck show 2017“ tikrai to verta.“

Leave a Reply

Your email address will not be published.